دنیا بھر میں مونکی پاس کے بڑھتے ہوئے کیسز پر پاکستان کو ہائی الرٹ کردیا|سید معین الدین بخاری جبلی ویوز

دنیا بھر میں بڑھتے ہوئے کیسز کے درمیان پاکستان بندر پاکس پر الرٹ ہے۔
ڈبلیو ایچ او کی جانب سے بندر پاکس کی صورت حال پر الرٹنس بڑھانے کے مشورے کے تناظر میں، پاکستان کے اعلیٰ صحت کے ادارے نے وائرل انفیکشن کے حوالے سے الرٹ جاری کیا ہے۔

نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ (این آئی ایچ) نے صوبوں اور دیگر اداروں کو ایک نوٹیفکیشن جاری کیا کہ وہ متعدی بیماری کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے بروقت اقدامات کریں۔

ملک کے اعلیٰ صحت کے ادارے نے وفاقی اور صوبائی حکام کو خبردار کیا ہے اور انہیں ہوائی اڈوں اور دیگر داخلی راستوں پر آنے والے مسافروں کی نگرانی کرنے کی ہدایت کی ہے، ڈبلیو ایچ او کی جانب سے بندر پاکس کی صورتحال پر الرٹنس بڑھانے کے بعد، پاکستان کے اعلیٰ صحت کے ادارے نے وائرل انفیکشن کے حوالے سے الرٹ جاری کیا ہے۔

نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ (این آئی ایچ) نے صوبوں اور دیگر اداروں کو ایک نوٹیفکیشن جاری کیا کہ وہ متعدی بیماری کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے بروقت اقدامات کریں۔

ملک کے اعلیٰ صحت کے ادارے نے وفاقی اور صوبائی حکام کو خبردار کیا ہے اور انہیں ہوائی اڈوں اور دیگر داخلی راستوں پر آنے والے مسافروں کی نگرانی کرنے کی ہدایت کی ہے۔
عہدیداروں نے تمام سرکاری اور نجی اسپتالوں کو آئسولیشن وارڈ قائم کرنے کا مشورہ بھی دیا اور طبی سہولیات میں موجود طبی عملے کو مانکی پوکس کے مریضوں کے ارد گرد محتاط رہنے کا مشورہ دیا۔

این آئی ایچ نے حکام کو خبردار کیا کیونکہ مختلف ممالک میں وائرس کے تقریباً 92 تصدیق شدہ کیسز ہیں اور 28 مشتبہ کیسز ہیں کیونکہ یہ وائرس ایک جانور سے دوسرے جانور میں منتقل ہوتا ہے اور اب انسانوں میں بھی منتقل ہو رہا ہے۔

مونکی پوکس ایک نایاب انفیکشن ہے، جو مانکی پوکس وائرس کی وجہ سے ہوتا ہے، جس کی علامات میں خارش، بخار، سر درد، پٹھوں میں درد، سوجن اور کمر میں درد شامل ہیں۔

عالمی حکام نے دعویٰ کیا ہے کہ انسان سے انسان میں منتقلی ان لوگوں میں ہوتی ہے جو ایسے معاملات کے ساتھ قریبی جسمانی رابطے میں ہوتے ہیں جو علامتی ہوتے ہیں۔
یہ وائرس چیچک کے خاندان سے تعلق رکھتا ہے لیکن عام طور پر ہلکا ہوتا ہے، خاص طور پر وائرس کا مغربی افریقی تناؤ، جس کی شرح اموات تقریباً 1 فیصد ہے۔ زیادہ تر مریض دو سے چار ہفتوں میں مکمل طور پر ٹھیک ہو جاتے ہیں۔

Syed Moin uddin Shah

Syed Moin uddin Shah Ms. Management Sciences Islamia University Bahawalpur Follow his Twitter account http://twitter.com/BukhariM9‎

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: