عمران خان حکومت کی اہم کامیابیاں اقتصادی سروے رپورٹ جاری

درآمدات اور کھپت کی وجہ سے، عمران خان کی حکومت کے آخری سال کے دوران پاکستان کی اقتصادی ترقی کی شرح 6 فیصد تک پہنچ گئی – جو چار سالوں میں سب سے زیادہ رفتار ہے – جس سے فی کس آمدنی میں اضافے کے علاوہ ملکی معیشت کے حجم (جی ڈی پی) کو 383 بلین ڈالر تک بڑھانے میں مدد ملی۔

قومی اکاؤنٹس کمیٹی کے اجلاس کے بعد وزارت منصوبہ بندی نے اعلان کیا کہ سال 2021-22 کے لیے عارضی مجموعی گھریلو مصنوعات (جی ڈی پی) کی شرح نمو کا تخمینہ 5.97 فیصد ہے۔ اس نے مزید کہا کہ معیشت کے تمام شعبوں میں وسیع البنیاد ترقی دیکھی گئی۔ جی ڈی پی ایک سال میں پیدا ہونے والی تمام اشیاء اور خدمات کی مالیاتی قدر ہے۔

تقریباً 6 فیصد شرح نمو 4.8 فیصد کے سرکاری ہدف سے زیادہ ہے اور وزارت خزانہ، اسٹیٹ بینک آف پاکستان، انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ، ورلڈ بینک اور ایشیائی ترقیاتی بینک کے تخمینوں سے کہیں زیادہ ہے۔

اعداد و شمار عارضی ہے اور مالی سال کے اختتام پر حتمی نتائج دستیاب ہونے کے بعد اس میں تغیرات ہوتے ہیں۔ پی ٹی آئی کی حکومت کے آخری دو سالوں میں معاشی ترقی کی شرح ن لیگ کے گزشتہ دو سالوں سے قدرے بہتر تھی لیکن دونوں حکومتیں پاکستان کی معیشت کے ڈھانچہ جاتی مسائل کو حل کرنے میں ناکام رہیں۔

پی ٹی آئی حکومت کے آخری سال میں ترقی کے اعداد و شمار کو کم کرنے کی کوشش کی گئی تھی لیکن ایکسپریس ٹریبیون میں ایک رپورٹ شائع ہونے کے بعد حکام نے اس منصوبے کو ختم کردیا۔

منصوبہ بندی کی وزارت کے سیکرٹری انچارج داؤد بڑیچ نے کہا کہ میں نے پاکستان بیورو آف شماریات سے کہا ہے کہ وہ اس بات کی تصدیق کرے کہ جی ڈی پی کی شرح نمو پر کام کرنے کا طریقہ کار ماضی سے مطابقت رکھتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے این اے سی کی کارروائی کو متاثر نہیں کیا۔

تفصیلات سے پتہ چلتا ہے کہ درآمدات اور کھپت میں بڑے پیمانے پر اضافے نے معاشی ترقی کی شرح کو منفی کی طرف دھکیل دیا، جس نے پہلے ہی ایک سنگین بیرونی شعبے کے بحران کو جنم دیا ہے – ایک ایسا نمونہ 2018 میں دیکھا گیا جب ملک بین الاقوامی مونیٹری فنڈ یعنی آئی ایم ایف کی گود میں چلا گیا۔

Syed Moin uddin Shah

Syed Moin uddin Shah Ms. Management Sciences Islamia University Bahawalpur Follow his Twitter account http://twitter.com/BukhariM9‎

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: