حکومت پنجاب کا بڑا اقدام نسل نو کی تعلیم اور ہنر ساتھ ساتھ

نسل نو کی تعلیم اور ہنر ایک ساتھحکومت پنجاب نوجوانوں سے متعلق مختلف اقدامات کے ذریعے نوجوان گریجویٹس کو صوبے میں نوجوانوں کے ماحولیاتی نظام کی پرورش اور ترقی کے مواقع فراہم کر رہی ہے جو کہ پنجاب کا 62 فیصد ہے۔ اس پس منظر میں، پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ (پی آئی ٹی بی ) پاکستان کے نوجوانوں کو “مستقبل کی مہارتوں” کو ابھار کر باواختیار بنانے اور انہیں ڈیجیٹل اسپیس میں روزگار کے قابل ہنر حاصل کرنے کی اہمیت کا احساس دلانے کے لیے ایک مضبوط عزم رکھتا ہے جو کہ اس سے ہم آہنگ ہے۔ وہ ڈگری جس کا وہ مستقبل میں تعاقب کر رہے ہیں۔تاہم، یہ کہے بغیر کہ تعلیم اور ہنر دونوں ساتھ ساتھ چلتے ہیں اور ہر ایک کی اپنی اہمیت ہے۔

اس سلسلے میں یونیورسٹیاں علمی معیشت کو فروغ دینے کے لیے نوجوانوں میں علم کی ترقی کے مرکز کے طور پر اہم کردار ادا کرتی ہیں۔ اس طرح کے علم کو پھر جدت، تحقیق اور اقتصادی ترقی پر لاگو کیا جا سکتا ہے۔اس حقیقت کو تسلیم کرتے ہوئے کہ نوجوان ہمارے مستقبل کی تعمیر کے لیے ضروری اثاثہ ہیں، حکومت پنجاب نے آگاہی مہم کے ساتھ مختلف پبلک سیکٹر یونیورسٹیوں کے ذریعے پی آئی ٹی بی نے انتظام کیا ہے۔یہ تقریبات پنجاب کے دس (10) شہروں کی مختلف پبلک سیکٹر یونیورسٹیوں میں منعقد کی جائیں گی۔یہ پروگرام پی آئی ٹی بی کے نمائندوں، یونیورسٹی گورنمنٹ کے عہدیداروں اور معروف موٹیویشنل سپیکرز کے مختلف دلکش سرگرمیوں اور گفتگو پر مشتمل ہوگا۔

معزز مہمان نوجوانوں کے لیے ہنر اور علم کی اہمیت کو اجاگر کریں گے جس کی انہیں آج کی عالمی معیشت میں کامیابی کے لیے ضرورت ہے۔اس سرگرمی کو قابل وزراء اور دیگر قابل ذکر معززین کی موجودگی سے تقویت ملے گی۔یونیورسٹیوں کے طلباء کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ ان تقریبات میں شرکت کریں اور پاکستان کی متاثر کن کہانیوں کے بارے میں جانیں۔ حوصلہ افزائی کرنے والے مقررین اور دیگر قابل ذکر معززین سامعین کو اس بات کی ترغیب دیں گے کہ کس طرح تعلیم اور ہنر ساتھ ساتھ چلتے ہیں اور کامیاب ہونے کے ساتھ ساتھ کمیونٹی کو واپس دینے میں کردار ادا کرتے ہیں۔

Syed Moin uddin Shah

Syed Moin uddin Shah Ms. Management Sciences Islamia University Bahawalpur Follow his Twitter account http://twitter.com/BukhariM9‎

0 0 ووٹس
Article Rating
سبزکرائب
مطلع کریں
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
تمام کمنٹس دیکھیں
0
Would love your thoughts, please comment.x
%d bloggers like this: