عمران خان نے بائڈن کو منہ توڑ جواب دے دیا

پاکستان کے متعلق غیر زمہ دارنہ بیان کے بعد سابق وزیراعظم پاکستان عمران خان نے امریکی صدر جوبائیڈن کو منہ توڑ جواب دیتے ہوئے کئے سوالات اٹھادئیے جبکہ امپورٹڈ حکومت کی مجرمانہ خاموشی پر بھی سوالات اٹھادئیے گئے
تفصیلات کے مطابق امریکی صدر جو بائیڈن نے پاکستانی ایٹمی اثاثوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا تھا کہ میں سمجھتا ہوں کہ پاکستان ایک خطرناک ملک ہے اور اس کے ایٹمی اثاثے غیر محفوظ ہیں جس پر حکومت پاکستان کا کوئی بھی ردعمل تاحال نہیں آیا البتہ پاکستان تحریک انصاف کے جانب سے امریکی صدر پر تنقید کی جارہی ہے پاکستان تحریک انصاف کے چئیرمین اور سابق وزیراعظم عمران خان نے بائیڈن کو مخاطب کرتے ہوئے اپنے ٹویٹر بیان میں کہا”

میرے پاس اس پر 2 سوالات ہیں
1: امریکی صدر کس معلومات پر ہماری جوہری صلاحیت کے بارے میں اس غیر ضروری نتیجے پر پہنچے ہیں جب، وزیر اعظم رہنے کے بعد، میں جانتا ہوں کہ ہمارے پاس سب سے محفوظ جوہری کمانڈ اینڈ کنٹرول سسٹم ہے؟

امریکہ کے برعکس جو دنیا بھر میں جنگوں میں ملوث رہا ہے، پاکستان نے کب جارحیت کا مظاہرہ کیا ہے خاص طور پر نیوکلیئرائزیشن کے بعد؟
اسی طرح اہم، یہ بائیڈن کا بیان امپورٹڈ حکومت کی خارجہ پالیسی اور اس کے “امریکہ کے ساتھ تعلقات کی بحالی” کے دعووں کی مکمل ناکامی کو ظاہر کرتا ہے؟ کیا یہ “ری سیٹ” ہے؟ اس حکومت نے نااہلی کے تمام ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔ میری سب سے بڑی پریشانی یہ ہے کہ یہ حکومت ہمیں معاشی تباہی کی طرف لے جانے اور اپنے لیے این آر او ٹو کے ذریعے وائٹ کالر مجرموں کو ملک کو لوٹنے کا لائسنس دینے کے ساتھ ساتھ ہماری قومی سلامتی سے بھی مکمل طور پر سمجھوتہ کر لے گی۔

عمران خان

رضوان احمد

Freelance journalist Twitter account https://twitter.com/real_kumrati?s=09

2 thoughts on “عمران خان نے بائڈن کو منہ توڑ جواب دے دیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: