خواب میں چھپکلی دیکھنا

خواب میں چھپکلی دیکھنے کا مطلب لالچ، بھوک یا اختلاف رائے ہے۔ خواب میں چھپکلی اس شخص کی بھی نمائندگی کرتی ہے جو اپنی بری باتوں کے ذریعے لوگوں میں نفرت پھیلاتا ہے، ایک دوسرے کے عیب کی کھولتا ہے یا لوگوں کا پیسہ ہڑپ کرتا ہے۔ خواب میں چھپکلی بیماری کی دلیل بھی ہے، اگر کوئی بیمار شخص خواب میں چھپکلی دیکھے تو یہ اس کی موت کی دلیل ہے۔ یہ ایک شریر، شخص ناقابل برداشت شخص یا ایک بیکار شخص کی دلیل بھی ہے۔

مزید یہ کہ خواب میں چھپکلی دیکھنے کا مطلب مشکوک یا حرام پیسہ، کسی نامعلوم نسب کا شخص کی بھی دلیل ہے، خواب میں کسی شخص کو چھپکلی میں تبدیل ہوتے دیکھنا اس شخص پر عذاب کی نشانی ہے، واضح رہے کہ حقیقت میں انسان کا دوسری مخلوق میں تبدیل ہونا اللہ تعالیٰ کے عذاب کی نمائندگی کرتا ہے اور یہ کہ بدلی ہوئی مخلوق تین دن سے زیادہ قائم نہیں رہ سکتی۔۔

امام ابن سیرین رحمۃ اللہ علیہ کے مطابق خواب میں چھپکلی (گھریلو چھپکلی) کو دیکھنا ایک برے شخص کو ظاہر کرتا ہے جو اپنے آپ پر فخر کرتا ہے، جو فتنہ و فساد کی ترغیب دیتا ہے، نیکی کی طرف لوگوں کے جذبے کو کم کرتا ہے، اور ان کو لڑائیوں اور برے کاموں میں مشغول کرتا ہے۔۔ خواب میں چھپکلی غیبت کرنے والے اور بہتان لگانے والے کی بھی دلیل ہے۔ خواب میں چھپکلی پکڑنے کا مطلب ہے کہ مذکورہ بالا خصوصیات کے حامل شخص کا سامنا کرنا ہے۔

اسلام دشمنی سے ایمان لانے تک کا سفر، دیکھیں ایک ایمان افروز کہانی

خواب میں چھپکلی کھانے کا مطلب ہے دوسرے لوگوں کی غیبت کرنا اور برا بھلا کہنا۔

اگر خواب میں چھپکلی کاٹ لے تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی اس کو سرعام برا بھلا کہے گا۔

خواب میں چھپکلی (چھپکلیوں) کو جسم پر چلتے (رینگتے) دیکھنا بیماری کی دلیل ہوتی ہے یا بعض اوقات کالے جادو کا اثر ہوسکتا ہے۔ قرآنی آیات اور معوذتین کی تلاوت سے انسان اس کے مضر اثرات سے محفوظ رہ سکتا ہے۔

خواب میں چھپکلی کو اچھلتے یا حملہ کرتے دیکھنا ایک کھلا دشمن بھی ہے جو اپنے مخالف کو ہمیشہ نیچا دکھاتا ہے اور جو ایک جگہ سے دوسری جگہ چلا جاتا ہے۔

خواب میں چھپکلی کو پیچھا کرتے دیکھنا کسی ایسے نامعلوم کمیونٹی یا قبیلے کی طرف سے نقصان پہنچنے کی دلیل ہے، جو آپ کے شہر میں اکثر نہیں رہتا اور دور رہتا ہے۔

چونکہ چھپکلی کمزور دشمن کی نمائندگی کرتی ہے اس لیے اسے خواب میں مارنا اچھی علامت ہے۔ دشمن اپنے برے ارادوں سے آپ کو نقصان نہیں پہنچا سکے گا۔ البتہ اللہ تعالیٰ سے ایسے دشمنوں سے حفاظت کی دعا ضرور کرنی چاہیے۔

چھپکلی بنی نوع انسان کے لیے ایک نقصان دہ مخلوق ہے۔ اس لیے اسے قتل کرنا گناہ نہیں ہے۔ اس کو مارنے یا گھر سے نکالنے پر فائدے حاصل ہوتے ہیں۔ خواب میں مردہ چھپکلی دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ کے دشمن کے آپ کو نقصان پہنچانے کے ناپاک عزائم ناکام ہوں گے۔

Jabbli Views
فالو کریں

Jabbli Views

جبلی ویوز ایک میگزین ویب سائٹ ہے، یہ ایک ایسا ادارہ ہے جس کا مضمون نگاری اور کالم نگاری کو فروغ دینا اور اس شعبے سے منسلک ہونے والے نئے چہروں کو ایک پلیٹ فارم مہیا کرنا ہے،تاکہ وہ اپنے ہنر کو نکھار سکیں اور اپنے خیالات دوسروں تک پہنچا سکیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: