خواب میں کتا دیکھنا | مکمل تعبیر

خواب میں کتا دیکھنے کی تعبیر اس خواب کی نوعیت کے مطابق مختلف ہوسکتی ہے۔ خواب میں، ایک کتا ایک گستاخ آدمی کی نمائندگی کرتا ہے جو گناہ کے کاموں میں ملوث ہونے کی ہمت کرتا ہے۔ اگر وہ خواب میں بھونکتا ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ ایسا آدمی بے حیاء ہے اور اس کا کردار غلیظ اور مکروہ ہے۔

خواب میں کتے کے کاٹنے یا اس کی خراش کا مطلب ہے کہ کسی کے دشمن کی وجہ سے نقصان ہوگا ہے اور اس کے اثرات خواب میں ہونے والے درد کی مقدار پر منحصر ہوں گے, اس کا مطلب بیمار پڑنا یا کسی قریبی ساتھی یا نوکر کی وجہ سے شدید تکلیف یا نقصان کا بھی ہو سکتا ہے۔

اگر کتا خواب میں کسی کا لباس پھاڑ دے تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی ناپاک آدمی اس کی غیبت اور برائی کر رہا ہے۔

اگر کسی کو خواب میں کتا نظر آتا ہے لیکن بھونکنے کی آواز نہیں آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ اس کے دشمن نے اسے تھوڑا سا نقصان پہنچایا ہے۔ خواب میں ایک کتا ایک ناپاک اور گستاخ عورت کی نمائندگی بھی کر سکتا ہے جو بدکار لوگوں کے گروہ سے تعلق رکھتی ہے اور جو اپنی دشمنی پر قائم رہتی ہے۔

خواب میں کتے کا بچہ دیکھنا ایک پیارے بچے کی نمائندگی کرتا ہے۔ اگر خواب میں سفید کتے کا بچہ ہے تو اس کا مطلب ہے کہ ایسا بچہ بڑا ہو کر مومن ہو گا۔ اگر خواب میں یہ ایک کالا کتے کا بچہ ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ گھر کی حکومت کرنے اور اس کے لوگوں کی صدارت کرنے کے لیے بڑھے گا۔ خواب میں کتے کا بچہ زنا کے بچے کی نمائندگی بھی کرتا ہے۔

خواب میں چرواہا کتا منافع اور فوائد کی نمائندگی کرتا ہے۔۔خواب میں ایک پالتو کتا ایک سخت اور تلخ دشمن کی نمائندگی کرتا ہے۔

خواب میں شکاری کتا دیکھنے کا مطلب اختیار، کنٹرول اور دولت حاصل کرنا ہے۔خواب میں کتے کو مارنا اپنے دشمن کو شکست دینے کی علامت ہے۔

میرا مسلمان دوست یسوع مسیح علیہ السلام کی طرح عبادت کررہا تھا، ایک رومانوی شہری کی ایمان کی خوبصورت داستان، دیکھنے کے کلک کریں۔

خواب میں شکار کے لیے کسی شہر سے نکلتے شکاری کتوں کی مہم دیکھنا ہر ایک کے لیے برکت اور خوشحالی ہے۔ اگر کوئی اپنے خواب میں ایسی ہی شکاری کتوں کی مہم کو کسی شہر میں داخل ہوتے دیکھتا ہے تو اس کا مطلب بے روزگاری کی بلند شرح بھی ہے۔

بیمار گھریلو کتے کو خواب میں دیکھنے کا مطلب ہے بیماری اور مالی نقصان یا بھوک کا نہ لگنا یا زندگی کی لذت سے محروم ہونا۔ خواب میں بھونکنے والی کتیا نقصان اور فریب کی نشاندہی کرتی ہے جو مکروہ لوگوں کی وجہ سے ہوتا ہے۔

اگر کوئی خواب میں کتے میں تبدیل ہو جائے تواس کا مطلب یہ ہے کہ اللہ تعالیٰ نے اسے بہت بڑا علم سکھایا ہے جسے اس نے غلط استعمال کیا اور ترک کر دیا تو اللہ تعالیٰ نے اس سے ایسے علم کو چھین لیا۔خواب میں کتا کمزور دشمن یا بخیل شخص کی بھی نمائندگی کرتا ہے۔ خواب میں کتے کو پالتو جانور کے طور پر گود لینے کا مطلب ہے حالات کی خرابی،بیماری، یا مالی نقصان، یا اس کا مطلب بے روزگاری ہو سکتا ہے۔ خواب میں کتے کا گوشت کھانا دشمن پر فتح پانے کی دلیل ہے۔خواب میں کتوں کی لڑائی دیکھنا دنیاوی خواہشات اور لالچ کی دلیل ہے۔

Jabbli Views
فالو کریں

Jabbli Views

جبلی ویوز ایک میگزین ویب سائٹ ہے، یہ ایک ایسا ادارہ ہے جس کا مضمون نگاری اور کالم نگاری کو فروغ دینا اور اس شعبے سے منسلک ہونے والے نئے چہروں کو ایک پلیٹ فارم مہیا کرنا ہے،تاکہ وہ اپنے ہنر کو نکھار سکیں اور اپنے خیالات دوسروں تک پہنچا سکیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: